Analýza marketingového mixu vo firme Iberofon CZ, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu vo firme Iberofon CZ, a.s. |
Autor: |
Baboľ, Igor
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Táto bakalárska práca sa venuje problematike analýzy marketingového mixu a jej imple-mentácie na firmu Iberofon CZ, a.s. Teoretická časť práce je zameraná na spracovanie zá-kladných poznatkov týkajúcich sa marketingového mixu. Praktická časť začína predstave-ním vybranej firmy a analýzou odvetvia, pokračuje vypracovaním marketingového mixu na firmu Iberofon CZ a v závere sú vypracované návrhy na zlepšenie súčasnej situácie, a to predovšetkým v oblasti propagácie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14732
|
Datum:
|
2010-08-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
11842
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet