Projekt strategie rozvoje vybraného regionu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt strategie rozvoje vybraného regionu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt strategie rozvoje vybraného regionu
Autor: Čurman, Richard
Vedoucí: Puškár, Marián
Abstrakt: Marketing je dnes nepostrádateľným nástrojom efektívnej práce modernej samosprávy, ktorej najdôležitejšou úlohou je zabezpečiť trvalo udržateľný rozvoj jej územia. Ten je závislý na mnohých faktoroch ako kvalita územia a jeho atraktivita či prostredie, ktoré ho obklopuje. Najdôležitejším faktorom je však kvalita práce a filozofia inštitúcie, ktorá zaň zodpovedá. Aplikácia sociálnej marketingovej koncepcie v organizácii samosprávy umožňuje zabezpečiť spravovanie územia a jeho rozvoj na princípoch demokracie a plurality názorov. Jej najvyšším cieľom je smerovanie k občianskej spoločnosti, ktorá je tou najmodernejšou formou vyspelých demokracií
URI: http://hdl.handle.net/10563/1472
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 3814


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čurman_2006_dp.doc 2.904Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čurman_2006_vp.doc 2.354Mb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čurman_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet