Marketingový plán cestovní kanceláře CEZAKO spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán cestovní kanceláře CEZAKO spol. s r. o. |
Autor: |
Weiser, Libor
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se věnuje zpracováním marketingového plánu pro cestovní kancelář CEZAKO spol. s r.o. Cílem této práce je analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti a vyhodnocení současného marketingového úsilí ve společnosti. Na základě vyhodnocení jednotlivých prostředí je pak společnosti navrţena marketingová strategie s cílem udrţení současných a získání nových zákazníků a rozšíření distribuce produktů cestovní kanceláře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14698
|
Datum:
|
2010-08-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
16672
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet