Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky |
Author: |
Podlešák, Michal
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o globalizačních aspektech v české reklamě. Autor řeší pojmy globalizace, amerikanizace a jejich vzájemné působení na podobu propagační činnosti. Přes charakteristiku masové kultury, roli médií a mediální model ovlivňování se dostává k současné globalizované propagaci v českém prostředí. K analýze využívá logo jako globalizovaný prostředek účinné komunikace 21. století a ověřuje první hypotézu, že se díky vlivům globalizace forma loga stále zjednodušuje. V projektové části pak autor prověřuje druhou hypotézu, že současná česká veřejnost ? recipienti (potenciální zákazníci) vnímají, vzhledem k již dlouhodobým účinkům globalizačních a amerických vlivů, logotyp v souladu se současnými tvůrčími směry ? tyto směry vnímají pozitivně a vzbuzují v nich chuť k akčnímu (nákupnímu) chování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14581
|
Date:
|
2010-08-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2040
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
13750
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account