Teorie střihové skladby a její postavení v audiovizuální tvorbě v roce 2010.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Teorie střihové skladby a její postavení v audiovizuální tvorbě v roce 2010. |
| Autor: |
Zelina, Marek
|
| Vedoucí: |
Rásocha, Jaroslav
|
|
Abstrakt:
|
Práce obsahuje pohled teoretiků na vývoj filmového jazyka. Zkoumá filmovou montáž, její historický vliv na současnou střihovou skladbu. Cílem je upřesnit klíčová teoretická pravidla střihové skladby a její formy důležité pro rozvoj filmové řeči. Navíc, tato práce se snaží nastínit hlavní rozdíly mezi klasickou kinematografickou technologií a digitální technologií. Konečnou fází jsou užitečné názory současných filmových tvůrců a jejich pohled na střihovou skladbu v roce 2010. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14565
|
|
Datum:
|
2010-08-06 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Kabinet teoretických studií |
|
Studijní obor:
|
Multimedia a design - Audiovize |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
14387
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet