Sponzoring a jeho vliv na budování image
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Sponzoring a jeho vliv na budování image |
| Autor: |
Stolzová, Aneta
|
| Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce ?Sponzoring a jeho vliv na formování image společnosti? je vyhodnotit sponzorské aktivity společnosti McDonald's a vyvodit doporučení pro spon-zorské aktivity společnosti. Diplomová práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na problematiku image značky, sponzoringu jako takového a na roli sponzorství v marketingovém a komunikačním mixu. Praktická část navazuje na část teoretickou a jsou v ní rozebrány sponzorské aktivity společnosti McDonald's, hlavně stěžejní projekt McDonald's Cup. Ve druhé, praktické části, jsou výsledky předešlých částí rozebrány a analyzovány zejména s ohledem na téma diplomové práce. Na základě této analýzy jsou ve třetí části uvedena konkrétní doporučení pro budoucí sponzorskou činnost jakékoli společ-nosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14534
|
|
Datum:
|
2010-08-10 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2030
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
17076
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet