Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.
Autor: Nohelová, Martina
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o možnostech self-promotion pomocí internetových blogů. Teoretická část obsahuje popis a aktuální dění internetového trhu, rozdělení blogů, také marketingové komunikace zaměřené na internet a nové komunikační kanály. Do této teoretické části je také zařazena kapitola, která je věnována vývojovým trendům sociálních sití a blogů dle studie společnosti Universal McCann. Praktická část je věnována marketingovému šetření, analýze blogů podle předem stanovených kritérií. Marketingové šetření bylo provedeno dotazníkem šířeným na internetu, které se především zaměřilo na názory respondentů na téma blogů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14532
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13682


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nohelová_2010_bp.pdf 4.245Mb PDF Zobrazit/otevřít
nohelová_2010_vp.pdf 50.80Kb PDF Zobrazit/otevřít
nohelová_2010_op.pdf 58.05Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet