Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, přiklady, náměty, doporučení. |
Autor: |
Nohelová, Martina
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o možnostech self-promotion pomocí internetových blogů. Teoretická část obsahuje popis a aktuální dění internetového trhu, rozdělení blogů, také marketingové komunikace zaměřené na internet a nové komunikační kanály. Do této teoretické části je také zařazena kapitola, která je věnována vývojovým trendům sociálních sití a blogů dle studie společnosti Universal McCann. Praktická část je věnována marketingovému šetření, analýze blogů podle předem stanovených kritérií. Marketingové šetření bylo provedeno dotazníkem šířeným na internetu, které se především zaměřilo na názory respondentů na téma blogů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14532
|
Datum:
|
2010-08-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13682
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet