Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost |
Autor: |
Zdílna, Stanislav
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá problematikou využití marketingové komunikace u provozovatelů televizního vysílání. Primárně se práce zaměřuje na veřejnoprávní Českou televizi, avšak v souvislostech se věnuje také ostatních hráčům na trhu (TV NOVA, PRIMA). Materiál nabízí komplexní informace o oboru, který v souvislosti s marketingem není v odborných materiálech komplexně zmapován. Po přečtení by měl čtenář získat informace o fungování marketingových aktivit v nejvýznamnějším komunikačním médiu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14526
|
Datum:
|
2010-08-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13703
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet