Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace automobilek v USA, pomocí tištěných inzerátů v segmentu sportovních vozů od roku 1964 do současnosti.
Autor: Sachr, Jan
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je komparace charakteristických rysů automobilové inzerce v tištěné podobě. Jak se jejich podoba měnila v průběhu let a jaké znaky na nich lze vysledovat v závislosti na ekonomických, politických a společenských trendech. Cílem práce je zanalyzovat veškerou dostupnou inzerci z daného období a potvrdit hypotézy jak komunikace jednotlivých značek působila.V práci bude použit empiricko-analytický přístup a komparativní metoda. Subjektivní zhodnocení, dle stanovených kritérií, databáze dostupných materiálů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14518
Datum: 2010-08-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 10531


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sachr_2010_bp.pdf 1.970Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet