Výchova jako základna tvorby a rozvoje sociálních kompetencí dětí a mládeže
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výchova jako základna tvorby a rozvoje sociálních kompetencí dětí a mládeže |
Autor: |
Kalincová, Bohdana
|
Vedoucí: |
Andrysová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zaměřuje klíčově pozornost na problematiku cíleného rozvoje sociálních kompetencí u dětí a mládeže. Cílem bakalářské práce je zabývat se základními východisky rozvoje sociálních kompetencí dětí a mládeže ? atributy základního výchovného působení v rodině a návazné školní výchovy, okruhy efektivního výchovného působení ? možnostmi výchovy cílenou infor-movaností a podporou rozvoje osobnostních kompetencí ? chápání v souvislostech a uplat-něním informací v praxi. Empirická část bakalářské práce ověřuje aktuální stav informovanosti dětí a mládeže v ob-lasti sociálně patologických jevů, které se objevují ve vztahu k této cílové skupině nejčastě-ji, tj. zkoumá úroveň informovanosti o problematice drog a šikany a návazně ověřuje reálný stav sociálních kompetencí, tj. schopnosti řešit reálné krizové situace, se kterými se děti mohou v rámci vývoje dnešní společnosti setkat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14478
|
Datum:
|
2010-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
12282
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet