Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt optimalizace řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o.
Autor: Bambuchová, Alena
Vedoucí: Hrazdilová Bočková, Kateřina
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je ve finále nastínit projekt optimalizace řízení v této oblasti pro firmu Kovar s.r.o. Tato práce má dvě časti, teoretickou a praktickou. Přičemž teorie je zaměřena obecně na koncept řízení vztahů se zákazníky, tedy Customer Relationship Management, pilíře tohoto konceptu, principy implementace a také jeho přínosy pro podnikatelskou praxi. V praktické části následuje po krátkém představení firmy Kovar, analýza současného stavu řízení vzta-hů se zákazníky, která je postavena na dotazníkovém šetření a řízených rozhovorech. Na jejím základě je definován potenciál pro zefektivnění řízení vztahů se zákazníky a současně zpracováno projektové řešení k této problematice. Hlavní výstupem práce je návrh projek-tu, který povede k optimalizaci v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve firmě Kovar s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14449
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 16162


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bambuchová_2010_dp.pdf 4.616Mb PDF Zobrazit/otevřít
bambuchová_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bambuchová_2010_op.pdf 1.048Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet