Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace festivalu Jeden svět 2010 v ČR
Autor: Vasková, Sandra
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na otázky efektivity, potřebnosti a důležitosti marketingo-vých komunikací pro projekt neziskové organizace. Zabývá se tím, které položky marke-tingového mixu jsou pro potřeby daného projektu organizace nejužitečnější a jaké jsou jejich dopady. Čtenáři umožní náhled na situaci v propagaci filmového festivalu Jeden svět 2010 pořádaného pod záštitou obecně prospěšné společnosti Člověk v tísni, o.p.s Teore-tická část práce pojednává o využití marketingových komunikací v neziskovém sektoru a o vlivu jeho jednotlivých částí na propagaci festivalu. Praktická část se zaměřuje na analýzu realizovaných způsobů současné komunikace a propagace filmové přehlídky, účinnost a efektivitu jednotlivých částí marketingových komunikací a na jejich výsledné vyhodnocení. V závěru dokumentu jsou navržena doporučení a podán nástin řešení vyvstanutého pro-blému spolu s osobním obohacením a pohledem zpracovatele práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14409
Datum: 2010-05-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13643


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vasková_2010_bp.pdf 4.373Mb PDF Zobrazit/otevřít
vasková_2010_vp.pdf 54.92Kb PDF Zobrazit/otevřít
vasková_2010_op.pdf 59.16Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet