Nové trendy v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nové trendy v marketingové komunikaci |
Autor: |
Šimková, Iva
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je vypracovat pojednání k problematice nových trendů marketingové komunikace s konkrétní aplikací v obchodě Outlet family. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje v obecné rovině historii marketingu, podnikatelské koncepce a především klade důraz na vybrané nové trendy marketingové komunikace. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu využívání nových trendů marketingové komunikace prostřednictvím dotazníkového šetření. Závěrem práce jsou vytvořeny návrhy na propagaci obchodu Outlet family s využitím konkrétních nových trendů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14387
|
Datum:
|
2010-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15528
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet