Nové trendy v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy v marketingové komunikaci
Autor: Šimková, Iva
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je vypracovat pojednání k problematice nových trendů marketingové komunikace s konkrétní aplikací v obchodě Outlet family. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje v obecné rovině historii marketingu, podnikatelské koncepce a především klade důraz na vybrané nové trendy marketingové komunikace. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu využívání nových trendů marketingové komunikace prostřednictvím dotazníkového šetření. Závěrem práce jsou vytvořeny návrhy na propagaci obchodu Outlet family s využitím konkrétních nových trendů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14387
Datum: 2010-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15528


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šimková_2010_bp.pdfZablokované 1.324Mb PDF
šimková_2010_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
šimková_2010_op.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet