Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení tržního podílu firmy Rochus s.r.o. na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu. |
Autor: |
Vaculíková, Romana
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Předložená diplomová práce řeší problematiku konkurenceschopnosti a využívání marketingového mixu. Analýzu společnosti Rochus jsem provedla pomocí SWOT analýzy a Porterova modelu pěti sil. Na základě analýzy společnosti, analýzy sekundárních informací, analýzy průzkumu a analýzy národní značky kvality KLASA jsem navrhla vhodná doporučení k naplnění cílů projektu zvýšení tržního podílu firmy Rochus na českém trhu využitím nástrojů marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1435
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3746
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet