Analýza využití nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza využití nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza využití nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v České republice
Autor: Vágnerová, Markéta
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem práce je zmapovat demarketingové aktivity, které se pojí s odvětvím cestovního ruchu na území České republiky, aby i ostatní objekty cestovního ruchu měly přehled o možnostech snižování nechtěné poptávky. Práce je dělena do dvou částí. V první části se věnuji teoretickým poznatkům z oblasti marketingových nástrojů cestovního ruchu a demarketingových aktivit. V druhé části analyzuji trh cestovního ruchu v České republice a popisuji jednotlivé případy demarketingových akcí. V závěru práce hodnotím tyto akce podle nástrojů a účinnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14349
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 16972


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vágnerová_2010_bp.pdf 709.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
vágnerová_2010_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vágnerová_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet