Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls? |
Autor: |
Vonz, Ladislav
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je pokračováním bakalářské práce autora z roku 2007, která končila otázkou, kudy se bude ubírat český rozhlasový trh (a s ním i Rádio Impuls) v následujících letech. Autor analyzuje konkurenci na celoplošné úrovni i v kontextu rozvoje regionálních sítí a shrnuje vývoj programu a marketingových komunikací Impulsu ve sledovaném období. V závěru doporučuje postupy, které mají RI pomoci udržet pozici tržního lídra v dalších letech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14342
|
Datum:
|
2010-04-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17092
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet