Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Změny na rozhlasovém trhu v letech 2007-2009: Nové výzvy nebo hrozby pro Rádio Impuls?
Autor: Vonz, Ladislav
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce je pokračováním bakalářské práce autora z roku 2007, která končila otázkou, kudy se bude ubírat český rozhlasový trh (a s ním i Rádio Impuls) v následujících letech. Autor analyzuje konkurenci na celoplošné úrovni i v kontextu rozvoje regionálních sítí a shrnuje vývoj programu a marketingových komunikací Impulsu ve sledovaném období. V závěru doporučuje postupy, které mají RI pomoci udržet pozici tržního lídra v dalších letech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14342
Datum: 2010-04-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17092


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vonz_2010_dp.pdf 2.523Mb PDF Zobrazit/otevřít
vonz_2010_vp.pdf 55.09Kb PDF Zobrazit/otevřít
vonz_2010_op.pdf 60.03Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet