Projekt zavedení internetového obchodu dreamlabel.cz na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení internetového obchodu dreamlabel.cz na trh |
Autor: |
Liedermanová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se věnuje problematice e-shopu a jeho vstupu na trh. Cílem této práce je analyzovat současnou situaci internetového obchodu s hip hopovým a skate oblečením dreamlabel.cz a předložit uskutečnitelné návrhy. Teoretická část se zaměřuje na vývoj internetu, internetový marketing, e-shop a pozadí řešeného problému včetně cílů práce, hypotéz a metod zpracování. Praktická část je věnována různým analýzám a výzkumu, z jejichž výsledů se pak sestává projektová část. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14322
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13739
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet