Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s.
Autor: Mikulášek, Filip
Vedoucí: Hromková, Ludmila
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce byl projekt reengineeringu podnikových procesů ve firmě TOS Hulín, a.s. v oblasti prodejního a poprodejního servisu a služeb. V teoretické části jsem se zaměřil na definování pojmů jako průmyslový prodej, servis a služby, péče o zákazníka, pod-nikové procesy nebo reengineering. V praktické části jsem uvedl základní údaje o firmě, ana-lyzoval současný stav v oblasti prodejních a poprodejních procesů a provedl reengineering podnikových procesů zaměřený na tyto procesy. Nakonec jsem zhodnotil přínos reengineerin-gu pro celou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14302
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 16232


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikulášek_2010_dp.pdf 2.771Mb PDF Zobrazit/otevřít
mikulášek_2010_vp.pdf 29.65Kb PDF Zobrazit/otevřít
mikulášek_2010_op.doc 68Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet