Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt prodejního a poprodejního servisu a služeb firmy TOS Hulín, a.s. |
Autor: |
Mikulášek, Filip
|
Vedoucí: |
Hromková, Ludmila
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce byl projekt reengineeringu podnikových procesů ve firmě TOS Hulín, a.s. v oblasti prodejního a poprodejního servisu a služeb. V teoretické části jsem se zaměřil na definování pojmů jako průmyslový prodej, servis a služby, péče o zákazníka, pod-nikové procesy nebo reengineering. V praktické části jsem uvedl základní údaje o firmě, ana-lyzoval současný stav v oblasti prodejních a poprodejních procesů a provedl reengineering podnikových procesů zaměřený na tyto procesy. Nakonec jsem zhodnotil přínos reengineerin-gu pro celou společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14302
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
16232
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet