Connotative indexes of selected brand names. Study in semantics.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Connotative indexes of selected brand names. Study in semantics. |
Autor: |
Gabrišová, Karolína
|
Vedoucí: |
Atcheson, Hana
|
Abstrakt:
|
Táto bakalárska práca s názvom Indexy konotácií vybraných značkových výrobkov je sémantickou analýzou konotačných reťazcov, ktoré sa tvoria na základe postupnosti jednotlivých konotácií. V teoretickej časti sa zaoberám lingvistickým prehľadom sémantiky a sémiotiky, ktoré sú prepojené s významom slova. V praktickej časti sú konotačné reťazce študované z odpovedí jednotlivých respondentov, ktorým sú prezentované reklamy na vybraný výrobok - nealkoholický nápoj značky Kofola. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14261
|
Datum:
|
2010-05-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
14054
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet