Marketingový výzkum v podniku a jeho možnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový výzkum v podniku a jeho možnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový výzkum v podniku a jeho možnosti
Autor: Havelcová, Lenka
Vedoucí: Šefčík, Vladimír
Abstrakt: Bakalářská práce na téma "Marketingový výzkum v podniku a jeho možnosti" je zaměřená na místo, úlohu a realizaci marketingového výzkumu v podniku CYKLOWORLD a.s. Na začátku celé práce řeším teoretický popis marketingového výzkumu a jeho možnosti a uplatnění v praxi. V praktické části je charakterizovaná firma CYKLOWORLD a.s. a proveden dotazníkový výzkum na zjištění potřebných informací k dokončení této práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14255
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 15330


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
havelcová_2010_bp.pdfZablokované 2.147Mb PDF
havelcová_2010_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
havelcová_2010_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet