Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a.s. s využitím nástrojů marketingové komunikace |
Autor: |
Pelíšková, Jitka
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Obsahem této bakalářské práce je navržení a zefektivnění marketingové komunikace pro společnost Fatra, a.s. Tato společnost je jedním z největších zpracovatelů plastů ve střední Evropě a je také nedílnou součástí plastikářského průmyslu v České republice. Tato baka-lářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé součásti marketingové komunikace. V praktické části jsou dále uvedeny bližší informace o společnosti samotné, o současném stavu marketingové komunikace firmy, také SWOT analýza, analýza prodeje a další. V závěru je prezentován návrh na zlepšení marke-tingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14244
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
16761
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet