Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o. |
Autor: |
Mlčáková, Jolana
|
Vedoucí: |
Navrátil, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou obecně popsány jednotlivé faktory marketingového prostředí a jsou zde také uvedeny metody vhodné pro analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost M servis, s.r.o., zabývající se prodejem a servisem vozů, a následně jsou zpracovány analýzy marketingového prostředí, ze kterých vyplynuly faktory v podobě příležitostí i hrozeb, ale také silných i slabých stránek. V závěru praktické části jsou uvedena možná doporučení na zlepšení využívání faktorů makroprostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14235
|
Datum:
|
2010-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2012
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15477
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet