Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.
Autor: Mlčáková, Jolana
Vedoucí: Navrátil, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou obecně popsány jednotlivé faktory marketingového prostředí a jsou zde také uvedeny metody vhodné pro analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost M servis, s.r.o., zabývající se prodejem a servisem vozů, a následně jsou zpracovány analýzy marketingového prostředí, ze kterých vyplynuly faktory v podobě příležitostí i hrozeb, ale také silných i slabých stránek. V závěru praktické části jsou uvedena možná doporučení na zlepšení využívání faktorů makroprostředí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14235
Datum: 2010-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2012
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15477


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mlčáková_2010_bp.pdf 4.000Mb PDF Zobrazit/otevřít
mlčáková_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mlčáková_2010_op.zip 40.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet