Specifické poruchy učení - integrace žáků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Specifické poruchy učení - integrace žáků |
Autor: |
Tesárková, Erika
|
Vedoucí: |
Jašková, Vendula
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o problematice specifických poruch učení. Teoretická část je věnována vymezení základního pojmu specifických poruch učení, etiologii vzniku SPU a klasifikaci jednotlivých poruch učení. Vymezuje zásady reedukační péče a metody a techniky nápravy dyslexie, dysgrafie, dysortografie a dyskalkulie. Popisuje možnosti vzdělávání jedinců se specifickými poruchami učení a poradenský systém ve školách a specializovaných pracovištích. Praktická část je zpracována formou kazuistiky a je zaměřena na popis konkrétní integrace žáka se specifickými poruchami učení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14234
|
Datum:
|
2010-04-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17411
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet