Využití a efektivita didaktických prostředků ve cvičeních k předmětu Teorie zpracování dat
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití a efektivita didaktických prostředků ve cvičeních k předmětu Teorie zpracování dat |
Autor: |
Ježková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Kašpárková, Svatava
|
Abstrakt:
|
Cvičení k předmětu Teorie zpracování dat se stále vyvíjejí, stejně jako využívání didaktic-kých prostředků v tomto předmětu. V práci je popsán kvalitativní výzkum, který se zamě-řuje na správné nasměrování tohoto vývoje. Analýzou dat z dotazníku, pozorování a do-kumentů lze získat cenné informace. Zpracováním těchto informací pak nalezneme cestu k tomu, jak efektivně využívat didaktické prostředky ve cvičeních. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14181
|
Datum:
|
2010-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
14076
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet