KAMERAMAN
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
KAMERAMAN |
Autor: |
Haberland, Josef
|
Vedoucí: |
Fandli, Juraj
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá problematikou vzniku tištěného periodika s názvem Kameraman a podmínkami, za kterých je možné nový časopis vydávat. Na základě marketingových principů práce stanovuje zásady nutné pro jeho umístění na mediálním trhu. Zabývá se otázkami distribuce a propagace, navrhuje obsahovou strukturu časopisu. Analyzuje trh tištěných médií v oblasti časopisů a na základě této analýzy určuje, jak velký prostor může časopis na trhu zaujmout. Zabývá se technickými a ekonomickými podmínkami za kterých je možné projekt realizovat. Vyhodnocuje jaký přínos může nové periodikum přinést nejširší veřejnosti a současně upozorňuje na možná rizika celého projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1414
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2758
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet