KAMERAMAN

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

KAMERAMAN

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: KAMERAMAN
Autor: Haberland, Josef
Vedoucí: Fandli, Juraj
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou vzniku tištěného periodika s názvem Kameraman a podmínkami, za kterých je možné nový časopis vydávat. Na základě marketingových principů práce stanovuje zásady nutné pro jeho umístění na mediálním trhu. Zabývá se otázkami distribuce a propagace, navrhuje obsahovou strukturu časopisu. Analyzuje trh tištěných médií v oblasti časopisů a na základě této analýzy určuje, jak velký prostor může časopis na trhu zaujmout. Zabývá se technickými a ekonomickými podmínkami za kterých je možné projekt realizovat. Vyhodnocuje jaký přínos může nové periodikum přinést nejširší veřejnosti a současně upozorňuje na možná rizika celého projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1414
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2758


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
haberland_2006_dp.pdfZablokované 903.9Kb PDF
haberland_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
haberland_2006_op.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet