Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza péče o zákazníky ve firmě XY s.r.o.
Autor: Matochová, Alena
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace ve společnosti XY s.r.o. v oblasti péče o zákazníky, nalezení předností a nedostatků a na základě těchto po-znatků navrhnout vhodné řešení pro zlepšení péče. V teoretické části jsem shrnula dosa-vadní poznatky v oblasti péče o zákazníky. V praktické části jsem nejdříve charakterizovala společnost XY s.r.o. a provedla analýzu současných způsobů péče o zákazníky a spokojenosti zákazníků ve společnosti. Na základě takto získaných poznatků jsem identifikovala hlavní faktory, které ovlivňují péči o zákazníky a navrhla vhodné řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14039
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 17344


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
matochová_2010_bp.pdf 7.266Mb PDF Zobrazit/otevřít
matochová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
matochová_2010_op.doc 63Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet