Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový výzkum výroby nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu |
Autor: |
Gankhuyag, Munkhtsetseg
|
Vedoucí: |
Šefčík, Vladimír
|
Abstrakt:
|
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingo-vého výzkumu nového produktu a jeho možnosti při uplatnění na trhu. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybraného podniku, kte-rým je Nirvana systems s.r.o. Byl vypracován dotazník a následně provedena analýza zájmu zákazníků o nové vybavení - čtyřkolku. Na základě provedené analýzy bylo vysloveno doporučení, zda by firma měla rozšířit stávající sortiment o nové vybavení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14025
|
Datum:
|
2010-05-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Logistika a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
15565
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet