Sociální dovednosti pedagoga v předškolním zařízení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální dovednosti pedagoga v předškolním zařízení |
Autor: |
Dohnalová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Sýkora, Petr
|
Abstrakt:
|
Sociální dovednosti pedagoga v předškolním zařízení - bakalářská práce. Cílem práce je přiblížit důležitost práce pedagogů v mateřských školách s ohledem na specifické potřeby dětí předškolního věku. Dále ukázat, jak důležité je pro naše děti, aby navštěvovaly mateřskou školu a celkově prostředí mateřských škol se všemi jejich klady a zápory, které našim dětem přinášejí. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole jsem charakterizovala dítě v předškolním věku a jeho vztah k předškolnímu zařízení. V druhé, stěžejní kapitole, jsem se snažila popsat hlavní dovednosti pedagogů a vymezit sociální dovednosti pedagogů v předškolním zařízení. Ve třetí části jsem přiblížila prostředí mateřské školy a její fungování a v poslední části ukazuji na praktickém příkladu práce s dětmi potřebné dovednosti a používané metody a pomůcky. Součástí práce je i šetření, které jsem provedla v předškolním zařízení, kdy jsem pomocí rozhovorů s pedagogy analyzovala potřebné sociální dovednosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13994
|
Datum:
|
2010-04-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra pedagogiky |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
14507
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet