Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o.
Autor: Nováková, Barbora
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Cílem diplomové práce je stanovení konkurenční strategie společnosti XY, s.r.o. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část shrnuje po-znatky, které sloužily k zajištění podkladů pro vypracování dalších částí diplomové práce. Analytická část nejprve představuje společnost, její předmět podnikání a hlavní konkurenty. Poté jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou vyhotoveny dle postupů uvedených v teoretické části. Dále je zde také provedeno ce-nové srovnání s konkurenčními firmami. Projektová část stanovuje strategii, jež je založena na výsledcích z analytické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13988
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 14773


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nováková_2010_dp.pdf 3.355Mb PDF Zobrazit/otevřít
nováková_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nováková_2010_op.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet