Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt stanovení konkurenční strategie firmy XY, s.r.o. |
Autor: |
Nováková, Barbora
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je stanovení konkurenční strategie společnosti XY, s.r.o. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část shrnuje po-znatky, které sloužily k zajištění podkladů pro vypracování dalších částí diplomové práce. Analytická část nejprve představuje společnost, její předmět podnikání a hlavní konkurenty. Poté jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou vyhotoveny dle postupů uvedených v teoretické části. Dále je zde také provedeno ce-nové srovnání s konkurenčními firmami. Projektová část stanovuje strategii, jež je založena na výsledcích z analytické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13988
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
14773
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet