Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations |
Autor: |
Hajná, Michaela
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Téma této diplomové práce je "Agentura Neopublic Porter Novelli v prostředí českého Public relations". Jejím cílem je zanalyzovat současný stav vybrané Public relations agentury, uvést ji do souvislostí českým trhem Public relations a následně stanovit strategické cíle pro další působení agentury a kroky k jejich uskutečnění. První část uvádí obecné souvislosti oboru Public relations: historii oboru, jeho současnost a budoucnost, zařazení Public relations do kontextu marketingových komunikací. V první části jsou rovněž uvedeny etické kodexy Public relations a specifikace Public relations agentur. Další část již popisuje vývoj českého trhu Public relations, a to jak před rokem 1989, tak po něm. Poslední část práce se věnuje agentuře Neopublic Porter Novelli, popisuje její současnou situaci, včetně analýzy konkurence a SWOT analýzy. Následuje určení strategických cílů a kroků k jejich uskutečnění. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1397
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2759
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet