Analýza zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání |
Author: |
Kloudová, Šárka
|
Advisor: |
Opatrný, Pavel
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá systémem vzdělávání zaměstnanců Call centra České pojišťovny, a.s. V teoretické části je uváděna charakteristika základních pojmů z oblasti vzdělávání, zvláštní pozornost je pak věnována významu celoživotního vzdělávání, konkrétně s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání zaměstnanců. V praktické části práce je popsána konkrétní organizace a provedena analýza stávajícího systému vzdělávání. Jsou zde obsaženy výsledky výzkumného šetření zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13956
|
Date:
|
2010-04-23 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
14902
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account