Analýza zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání |
Autor: |
Kloudová, Šárka
|
Vedoucí: |
Opatrný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá systémem vzdělávání zaměstnanců Call centra České pojišťovny, a.s. V teoretické části je uváděna charakteristika základních pojmů z oblasti vzdělávání, zvláštní pozornost je pak věnována významu celoživotního vzdělávání, konkrétně s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání zaměstnanců. V praktické části práce je popsána konkrétní organizace a provedena analýza stávajícího systému vzdělávání. Jsou zde obsaženy výsledky výzkumného šetření zájmů a potřeb zaměstnanců Call centra v oblasti vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13956
|
Datum:
|
2010-04-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14902
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet