Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o. |
Autor: |
Pešková, Veronika
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Téma bakalářská práce je Analýza uvedení nových obalů na trh firmou Kart Zlín, s.r.o., nový obal představuje kartonový obal na pizzu. Tato práce je rozčleněna do dvou částí. První je zaměřena na teorii, jsou zde charakteristiky analýz jako je SLEPT, Porterova a SWOT, dále mimo jiné segmentace trhu. V druhé části, tedy praktické, je představena fir-ma, její historie, portfolio. Tato část zahrnuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě analýz navrhnu doporučení pro uvedení nových obalů firmy Kart na trh včetně vstupu na zahraniční trhy. Výsledkem praktické části je sestavení doporučení a návrhů, které jsou následně podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13946
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
16715
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet