Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza uvedení nových obalů na trh firmou KART Zlín, s.r.o.
Autor: Pešková, Veronika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Téma bakalářská práce je Analýza uvedení nových obalů na trh firmou Kart Zlín, s.r.o., nový obal představuje kartonový obal na pizzu. Tato práce je rozčleněna do dvou částí. První je zaměřena na teorii, jsou zde charakteristiky analýz jako je SLEPT, Porterova a SWOT, dále mimo jiné segmentace trhu. V druhé části, tedy praktické, je představena fir-ma, její historie, portfolio. Tato část zahrnuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě analýz navrhnu doporučení pro uvedení nových obalů firmy Kart na trh včetně vstupu na zahraniční trhy. Výsledkem praktické části je sestavení doporučení a návrhů, které jsou následně podrobeny nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13946
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 16715


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pešková_2010_bp.pdf 2.268Mb PDF Zobrazit/otevřít
pešková_2010_vp.doc 63Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pešková_2010_op.doc 63.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet