Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výslovnostní styly v mluvených televizních reklamních spotech
Autor: Vjaclovská, Barbora
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza jazykových prostředků výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia od-borné literatury z oblasti českého jazyka se zaměřením na výslovnostní styly a televizní reklamu. Praktická část se zabývá podrobnější analýzou mluvené řeči v televizních spo-tech, které byly vybrány na základě jejich příslušnosti k daným výslovnostním stylům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13918
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13647


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vjaclovská_2010_bp.pdf 1.252Mb PDF Zobrazit/otevřít
vjaclovská_2010_vp.pdf 50.00Kb PDF Zobrazit/otevřít
vjaclovská_2010_op.pdf 57.14Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet