Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a marketingová komunikace Českého muzea hudby v kontextu kulturní politiky státu
Author: Šámalová, Olga
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce má za cíl vymezit novou cílovou skupinu dospívajících pro České muzeum hudby jako potencionálního návštěvníka se specifickou potřebou komunikace. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a nástroje týkající se marketingu muzeí a jejich marketingové komunikace, postavení ČMH jako příspěvkové organizace v rámci kulturní politiky státu. Praktická část se věnuje analýze stávající marketingové komunikace ČMH a vyhodnocení výzkumu mezi studenty gymnázií. Projektová část na základě zjištěných poznatků navrhuje možnou komunikaci s budoucí cílovou skupinou v rámci připravované výstavy "Beatlemánie" a pokračující doprovodné programy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13904
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 17079


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šámalová_2010_dp.pdf 12.15Mb PDF View/Open
šámalová_2010_vp.pdf 51.45Kb PDF View/Open
šámalová_2010_op.pdf 62.15Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account