Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt podpory prodeje s využitím specifik nákupního chování spotřebitele. |
Autor: |
Zítková, Petra
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
V teoretické části této diplomové práce je definován cílový trh. Klade důraz na pečlivou segmentaci a uvádí z jakých hledisek lze segmentovat cílové skupiny. Podrobně je roze-psána teorie komunikačního mixu a především část podpory prodeje v maloobchodě. Dále se práce věnuje spotřebiteli samotnému, jeho nákupnímu chování, vlivu referenčních skupin a community marketingu. Praktická část se věnuje marketingovým analýzám. Dotazníkovému šetření, analýze komu-nikačního mixu maloobchodu Houseboard a analýze jeho silných, slabých stránek a příleži-tostí a hrozeb. V projektové části je navržen projekt na podporu prodeje pro jednotlivé cílové skupiny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13884
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
14934
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet