Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik |
Autor: |
Semelová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných interne-tových prodejců pneumatik. Internet změnil svět a lidé se s ním setkávají a pracují každý den. Ovlivňuje mimo jiné také dění v obchodu a marketingu. Tato práce pojednává o významu Internetu v marketingu a marketingové komunikaci a ukazuje, jak konkrétní internetové obchody využívají jeho nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13877
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
16764
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet