Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace vybraných internetových prodejců pneumatik
Autor: Semelová, Zuzana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných interne-tových prodejců pneumatik. Internet změnil svět a lidé se s ním setkávají a pracují každý den. Ovlivňuje mimo jiné také dění v obchodu a marketingu. Tato práce pojednává o významu Internetu v marketingu a marketingové komunikaci a ukazuje, jak konkrétní internetové obchody využívají jeho nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13877
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 16764


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
semelová_2010_bp.pdf 3.051Mb PDF Zobrazit/otevřít
semelová_2010_vp.doc 63Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
semelová_2010_op.pdf 344.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet