Týrané dítě a pomoc pedagoga
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Týrané dítě a pomoc pedagoga |
Autor: |
Procházková, Andrea
|
Vedoucí: |
Jilčík, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma ,,Týrané dítě a pomoc pedagoga", je rozdělena do pěti kapitol. Zahrnuje teoretická východiska problematiky syndromu CAN, zabývá se českou právní úpravou a možnostmi pomoci týraným dětem. Práce odhaluje také postavení učitele v souvislosti s odhalováním a oznamováním případů týraných dětí. Z výsledků provedeného šetření vyplývá, že nejen v rámci společnosti, ale i mezi pedagogy není dostatečná informovanost o problému týraných a zneužívaných dětí. Práce zahrnuje také nástin projektu, který by mohl částečně osvětlit problém a napomoci zlepšení současné situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13858
|
Datum:
|
2010-04-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Katedra společenských věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
17364
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet