Guerilla marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Guerilla marketing |
Autor: |
Gadušová, Dominika
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Táto bakalárska práca sa venuje guerilla marketingu komplexne. Popisuje jeho históriu, názov, definíciu, ciele, vyuţitie, znaky, problematiku či budúcnosť. Zaoberá sa taktiež etickými a právnymi normami a nevynecháva ani iné alternatívne formy marketingu, ktoré úzko súvisia práve s guerilla marketingom. Na základe výsledkov z uskutočnených výskumov je v práci uvedený aj postoj verejnosti ku guerilla marketingu a aj jeho využívanie reklamnými agentúrami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13855
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13611
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet