Komunikační bariéry na zákaznických linkách
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační bariéry na zákaznických linkách |
Author: |
Dvořáková, Věra
|
Advisor: |
Vízdal, František
|
Abstract:
|
Bakalářská práce popisuje a analyzuje specifické problémy, které se vyskytují při obsluze zákazníků prostřednictvím telefonických hovorů. Práce obsahuje definování základních pojmů v oblasti sociální komunikace, se zaměřením na komunikaci telefonickou. Druhá část bakalářské práce obsahuje typické příklady nedorozumění, se kterými se operátor zákaznické linky setkává při obsluze zákazníků. Po definování konkrétního problému následují rady pro nové operátory, jak se v takové situaci zachovat a jakým způsobem je možné těmto situacím do budoucna předcházet. Práce je určena pro začínající operátory Zákaznické linky E.On. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13829
|
Date:
|
2009-11-25 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Institut mezioborových studií |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
1015787
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account