Projekt strategie expanze společnosti ČESKÝ TELECOM na trhy IS/ICT
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt strategie expanze společnosti ČESKÝ TELECOM na trhy IS/ICT |
Autor: |
Švrčina, Miroslav
|
Vedoucí: |
Vraný, Karel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce popisuje problematiku tvorby projektu strategie a její implementace. Jejím cílem je formulovat na základě strategické analýzy strategii podnikatelské jednotky Korporátní segment ČESKÉHO TELECOMU a navrhnout její realizaci. Strategie se zaměřuje především na expanzi společnosti na nové růstové trhy oblasti Informačních a komunikač-ních technologii (ICT). |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1380
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3973
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet