Manipulace a etika v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Manipulace a etika v marketingové komunikaci |
Autor: |
Man, Lukáš
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá manipulativní a etickou marketingovou komunikací. Po-zornost je zaměřena na analýzu etických a neetických televizních reklamních spotů, která vychází z materiálů festivalu etické reklamy a dokumentů samoregulačního orgánu Rada pro reklamu. V práci jsou analyzovány reklamy na základě vlastního úsudku, založeném na studiu odborné literatury. Závěry této analýzy jsou ověřovány průzkumnou sondou mezi respondenty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13806
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13741
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet