Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD |
Autor: |
Pospíšilová, Radmila
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce bylo popsat realizovatelný projekt měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD. V první fázi jsem analyzovala možnosti marketingového výzkumu a zvolila vhodnou metodiku měření.V druhé fázi bylo nutno analyzovat trh venkovní reklamy v sekci dopravních prostředků a představit jej v širším měřítku v začlenění do out-of-home médií. Dále jsem provedla analýzu současného stavu měření efektivity out-of-home médií, a to jak v České republice, tak v zahraničí. Z tohoto pohledu jsem stanovila vhodné výstupy, které by mělo měření přinést. Projekt řeší konkrétní model výzkumu efektivity reklamní kampaně na autobusech. Výsledky měření by měly být použi-telnými veličinami při sestavování mediálních plánů reklamními agenturami, či zadavateli reklamy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1379
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2788
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet