Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD
Autor: Pospíšilová, Radmila
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo popsat realizovatelný projekt měření efektivity reklamních kampaní na vozech MHD. V první fázi jsem analyzovala možnosti marketingového výzkumu a zvolila vhodnou metodiku měření.V druhé fázi bylo nutno analyzovat trh venkovní reklamy v sekci dopravních prostředků a představit jej v širším měřítku v začlenění do out-of-home médií. Dále jsem provedla analýzu současného stavu měření efektivity out-of-home médií, a to jak v České republice, tak v zahraničí. Z tohoto pohledu jsem stanovila vhodné výstupy, které by mělo měření přinést. Projekt řeší konkrétní model výzkumu efektivity reklamní kampaně na autobusech. Výsledky měření by měly být použi-telnými veličinami při sestavování mediálních plánů reklamními agenturami, či zadavateli reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1379
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2788


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíšilová_2006_dp.pdfZablokované 21.59Mb PDF
pospíšilová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pospíšilová_2006_op.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet