"Propagace a mediální kampaň Armády ČR"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
"Propagace a mediální kampaň Armády ČR" |
Autor: |
Stebila, Stanislav
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Oblast propagace a komunikace s civilní veřejností má své zastánce i odpůrce. Vzhledem k tomu, že se jedná o novou záležitost je to spíše nedůvěra velitelů v positivní výsledky a jejich obava před určitými potížemi, které mohou, vzhledem k přísným omezením například v oblasti ochrany utajovaných informací, vzniknout. V teoretické části se budu věnovat vztahům a způsobům komunikaci v podmínkách Armády České republiky a dále formám a prostředkům marketingové komunikace, současné formě prezentace Armády České armády na veřejnosti v podmínkách vojenské posádky Radošov (dále jen VP Radošov) a budu se věnovat hlavním úkolům marketingové podpory profesionalizace ozbrojených sil České republiky. V praktické části se zaměřím na hlavní mediální kampaň Armády České republiky z roku 2004, která je svým rozsahem a dopadem největší od roku 1918 vůbec. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1378
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
2686
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet