Návrh a implementace open-source rendereru využívajícího metodu Path tracing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh a implementace open-source rendereru využívajícího metodu Path tracing |
Autor: |
Sadloň, Filip
|
Vedoucí: |
Bližňák, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa zaoberá renderovaním komplexných 3D scén a výpočtom globálneho osvetlenia. Postupne sú vysvetlené jednotlivé komponenty, ktoré tvoria softwarový renderer ako materiály, kamery, urýchľovacie štruktúry a zdroje svetla. Práca ďalej popisuje algoritmy, ktoré je možné použiť na riešenie zobrazovacej rovnice a na výpočet globálneho osvetlenia. Spracované sú postupne algoritmy path tracing, bidirectional path tracing a metropolis light transport. Cieľom praktickej časti práce je navrhnúť a implementovať softwarový renderer, ktorý využíva algoritmus path tracing. Ďalej sa práca zaoberá tvorbou exportného skriptu pre program Blender, pomocou ktorého je možné 3D scény z Blenderu exportovať do formátu podporovaného týmto rendererom. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13736
|
Datum:
|
2010-06-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav automatizace a řídicí techniky |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
16582
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet