Analýza spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea Zlín |
Autor: |
Kubáčková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Štýbrová, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea ve Zlíně. K vypracování práce byl proveden marketingový průzkum, který vycházel z výsledků dotazníkového šetření. Tento dotazník byl zaměřen na zjištění spokojenosti zákazníků Obuvnického muzea. V praktické části bakalářské práce byla také analyzována současná situace muzea. V teoretické části byly použity informace a fakta z literatury, zabývající se marketingovým průzkumem a spokojeností zákazníků. V závěru této bakalářské práce byly vypracovány návrhy na zvýšení povědomí veřejnosti o Obuvnickém muzeu ve Zlíně a zlepšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13687
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13442
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet