Projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o. s využitím projektového managementu podle IPMA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o. s využitím projektového managementu podle IPMA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o. s využitím projektového managementu podle IPMA
Autor: Motýlová, Jitka
Vedoucí: Lešingrová, Romana
Abstrakt: Tato předložená diplomová práce pojednává o projektu merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o. s využitím projektového managementu podle IPMA. Teoretická část popisuje 2 oblasti. První z nich je oblast merchandisingu a tématika s merchandisingem související, druhá oblast je oblast projektového managementu podle standardů IPMA. Na teoretickou část navazuje část praktická, která se věnuje analýze merchandisingu ve společnosti Micro-soft, s.r.o. Z analýzy následně vychází samotný projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s.r.o., který je popsán s pomocí metodiky projektového managementu podle IPMA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13667
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 16233


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
motýlová_2010_dp.pdf 2.159Mb PDF Zobrazit/otevřít
motýlová_2010_vp.pdf 47.36Kb PDF Zobrazit/otevřít
motýlová_2010_op.doc 68Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet