Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení návštěvnosti akcí organizovaných Společností pro komunitní práci Vsetín, o.p.s. |
Autor: |
Pechalová, Marta
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je vypracována pro Společnost pro komunitní práci Vsetín o.p.s., která se věnuje zlepšování podmínek práce v neziskovém sektoru na území města, a také se snaží o zlepšení zdraví a kvality života obyvatelstva hlavně ve vsetínském regionu. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii, pomocí které se zvýší návštěvnost jí organizovaných akcí a tím také povědomí o společnosti. Nutnou součástí práce je dotazníkový průzkum mezi veřejností, který slouží ke zjištění současného povědomí veřejnosti o jednotlivých akcích. Na základě těchto výsledků je navržen projekt sloužící k naplnění cíle této diplomové práce. V závěru práce je projekt podroben rizikové, nákladové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13655
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
14777
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet