Komunikační strategie pro nový franchisingový subjekt v oblasti gastronomie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie pro nový franchisingový subjekt v oblasti gastronomie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie pro nový franchisingový subjekt v oblasti gastronomie
Autor: Francová, Aneta
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na využití prvků marketingové komunikace při uvedení nového franchisingového podniku na trh. Cílem práce je objevit hlavní funkce nástrojů marketingové komunikace a následně, na základě teoretických znalostí a informací zjištěných z dotazníkového průzkumu, navrhnout vhodnou komunikační strategii pro podnik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13645
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13720


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
francová_2010_dp.pdf 6.883Mb PDF Zobrazit/otevřít
francová_2010_vp.pdf 55.30Kb PDF Zobrazit/otevřít
francová_2010_op.pdf 58.35Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet