Komunikační strategie pro nový franchisingový subjekt v oblasti gastronomie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie pro nový franchisingový subjekt v oblasti gastronomie |
Autor: |
Francová, Aneta
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na využití prvků marketingové komunikace při uvedení nového franchisingového podniku na trh. Cílem práce je objevit hlavní funkce nástrojů marketingové komunikace a následně, na základě teoretických znalostí a informací zjištěných z dotazníkového průzkumu, navrhnout vhodnou komunikační strategii pro podnik. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13645
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13720
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet