Analýza marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o. |
Autor: |
Cmajdálková, Hana
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti FKÚ, s.r.o. a do-tazníkové šetření. Na základě dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13628
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
16968
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet